środa, 8 lutego 2012

Sacha Shoes

Miesiąc temu, zapoznając się z zaopatrzeniem Brukselskich sklepów, moją uwagę zwrócił ciekający kolorami sklep o nazwie Sacha. Wystawa zawierała rzucające się w oczy buty, a obok nich karteczki z cenami. No cóż, sklep do najtańszych nie należy ale na dobre buty warto wygrzebać ostatnie pieniądze przeznaczone na przykład na tygodniowe wyżywienie.
Żeby zbiednieć bez wyrzutów sumienia wmawiamy sobie, że jesteśmy w obcym kraju być może pierwszy i ostatni raz, że to będzie pamiątka i patrząc na buty przywołamy wspaniałe chwile spędzone na obczyźnie. Ja niestety za późno wymyśliłam usprawiedliwienie i wracam w swoich starych, zdartych kozakach.
Buty kompletnie nie w moim stylu ale mają w sobie coś tak urzekającego, że jednak założyłabym je z największą frajdą. "Store locator" mówi o sklepach tylko w Belgii, Niemczech, Holandii i Francji tak więc pozostaje nam patrzeć na zdjęcia i wzdychać do tych perełek. Zawsze pozostaje sklep online ale co kto lubi, bo ja bez mierzenia, wąchania i dotykania to mogę kupić co najwyżej bilet...
Celem wprowadzenia jeszcze smutniejszego nastroju, zapodaję moje typy.

1. 89,95€
2. 89,95€

 3. 99,95€
4. 99,95€


5. Dopiero teraz jak się lepiej przyglądnęłam mówię z czystym sercem- zakochałam się. I na dodatek były przecenione na 39,95€.
6. 49,95€
7. 109,95€

1 komentarz:

  1. świetne są te buty! :) podobają mi sie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń