czwartek, 30 sierpnia 2012

Fashion Week Poland-Fashion Philosophy


Nie miałam pojęcia, że to już niebawem, za niecałe 2 miesiące czyli w dniach 24-28 października 2012. Polski Tydzień Mody, najważniejsza impreza modowa (nie lubię tego słowa) w naszym kraju odbędzie się jak zwykle w Łodzi. Oby nigdy nie została z tego miasta wyrwana bo każde wydarzenie, odbijające się większym lub mniejszym echem, to dla Łodzi zastrzyk adrenaliny, zastrzyk ze środkiem pobudzającym do życia i dającym nadzieję, że jednak nie wszystko jest tutaj ruiną i ma odcień szarości.
W tym roku (jak co roku...) obiecuję sobie z całego serca, że wybiorę się do epicentrum i na własne oczy zobaczę to o czym tylko czytam w internecie lub magazynach. W tym roku czuję to dużo mocniej, czuję że MUSZĘ. Choćby na chwilę. Poza tym, powinnam zacząć robić coś, co pozwoli zatrzymać mi proces znienawidzenia tego miasta. Wiem, brzmi okrutnie.


Fakt, że Fashion Week w Łodzi jest wyjątkowy, jest nie do podważenia. Jednakże, nadchodzący jest wyjątkowo wyjątkowy- z moich informacji wynika, że z naszą imprezą współpracę nawiązała najbardziej prestiżowa agencja IMG Fashion  z USA. Agencja ma pod swoimi skrzydłami takie wydarzenia jak:  Mercedes-Benz Fashion Week BerlinMercedes-Benz Fashion Week in New YorkLondon Fashion Week, Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo- jakby to powiedzieć...robi wrażenie. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ
Trzymam kciuki za całe wydarzenie, za siebie abym w końcu znalazła w sobie pokłady mobilizacji i za Łódź, aby nabrała kolorów, nie tylko w obrębie Manufaktury:)



3 komentarze:

  1. szkoda, że mnie tam nie będzie;(

    OdpowiedzUsuń
  2. up: mnie też, spoko, płaczmy razem ;p

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń