sobota, 18 lutego 2012

H&M wiosna-lato 2012

Poniższa sukienka spowodowała u mnie wzrost ciśnienia i ten stan trwa do dzisiaj. Nasłuchuję każdego sygnału jaki zwiastowałby jej obecność w sklepie bo jestem gotowa biec po nią na bosaka. Podobno w Łodzi nie ma działu Trend, a niestety moja wybranka właśnie tam będzie grzała wieszak. Użyłam słowa "podobno" ponieważ nie jestem oddaną, wierną i wszystkowiedzącą fanką H&M z racji chociażby jakości jaką ta firma oferuje. Gdyby ktoś był nieco bardziej zorientowany na asortyment łódzki, byłabym wdzięczna za podpowiedzi.
Sukienka na zdjęciach wygląda przepięknie, lekko przeraża mnie jej kolor, jako że ciężko mi wskoczyć w coś co jest innego koloru niż czarny, ciemno zielony czy jakiejkolwiek innej ciemnej barwy. Zdjęcia zdjęciami, wszystko ładnie, sztywno i porządnie, ale już wkrótce przekonam się jaka będzie rzeczywistość. Obawiam się, że na kolana nie padnę chociaż w duchu czekam jednak na miłą niespodziankę. Koszt-200 zł, portfela nie urywa.


1 komentarz:

  1. nie wiem czy zdecydowałabym się na aż tak rażący kolor sukienki nie lubię się rzucać w oczy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń